it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

apa cite arineyh..!

umph!
arini..aku tgk cite KAYANGAN..



waah..seronoknya klo dpt kahwin dgn anak raja an..
dpt bli apa yg kite nak...
dpt byk byk keistimewaan..
tp stiap benda tu mesti ada kburukannya..
klo kahwin dgn anak raja..
lom tentu kita bahagia..
ye la..
family dia dpt ke trima org kebanyakkan?
klo dlm filem yela...mcm2 benda blaku an..
tp scara realiti?
byk benda yg kene blaja..
dunia dorg tu ibarat dunia kayangan...
sedangkan kita yg biasa neyh hidup diatas bumi yg nyata...
xpe la..
semua tu tletak pada takdir-NYA..





ha..
arini aku g pasar mlm..
smata2 nak tgk gadis jagung aku..
pasar mlm uh ada stiap hari slasa je..
stiap kli g pasar tu..
aku msti bli jagung dari dia..
klo mak aku nak bli kat tmpat laen..
ade je alasan yg aku bagi...

"jagung kedai tuuh kecik la..kte bli jagung kat kdai dpn tu la.."

hahahah...ayat pancing..
tp stiap kali aku bdiri dpn dia..
aku senyap je..hanya mata aku yg melihat dia..
dari mata turun ke hati..
xtau nape..aku ske tgk dia..
stiap kli aku ada dpn die..
jntung aku bdegup kencang..
hai...gadis jagung..
seandainya kau tahu prasaan aku neyh...

No comments:

Post a Comment