it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

otak kiri bergerak2..

kau buat ku senyum tertawa
dengan gurau senda manja
mungkin itu adalah kerana kau memberi ku kesan yang sama
ku lebih selesa kini
punya teman menemani
andainya kembali bersedih
sudilah memberi ku senyuman lagi
dimata muku lihat keikhlasan
suara mu membawa ketenangan
walaupun kita berdua sama tapi tidak serupa
yang paling penting kita saling memahami....
andai ku tiada nanti
ingatlah memori ku dan
dikau sentiasa ada bersama dengan mu...

- puisi indah neyh bkn hasil aku sbb aku x mampu nak bjiwang mawang mcm neyh..
-puisi indah neyh hasil dari ex aku yg last..bby N..
-hati aku terus gelisah bila dia anto mcm neyh...
mungkin sbb dia baru balik dari hospi coz dia ada sakit perot yg mlampau katanya..
-tp bila dia ckp sape2 yg rapat dgn dia dpt mcg yg same..aku rse mcm agak down skit..
mybe hilang keistimewaannya..
-ye..aku nak jd someone yg istimewa dlm diri dia mcm dulu..
-tapi..aku sedar..itu hanya la angan2 doraemon je..
HAEP!TAKUT TIKUS KA..?AN AN AN...TOTETMODAISUKI..DORAEMOON..

No comments:

Post a Comment