it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

owh...gitu ko rupenye..

x sangke aku..
org yg aku minat slama neyh mcm tuh pangai die..
gyler gay abes..
ahaha...
selembut softlan rupenye..
kehkehkeh..
aku xtau la napew ko ske wat pose2 mcm kat bwh neyh...




hadoi..
klo nak cumel2 pon agak2 la bang...
kan da kuar ayat Haziiiiq....~~~
kihkihkih...
klo wat skali dua leyh la aku trime..
tp klo byk2 kali..
xke menampak an yg anda seperti GB?


biasenye pose2 cute neyh sesuai utk girl2 je..






yg last uh cumel lew..miaw2..
kehkehkeh..ha..tgk..kan sdp skit tgk klo girl yg wat..
klo laki yg wat kdg2 lemas aku tgk..
ahahaha..
oke..oke..xmo marah2.
aku pon minat korean gak..


*lelaki kacak pada sifat prihatin dan tanggungjwbnye..
bkn pada muke cumel yg bila ambil gambo jelir2 lidah ye..
gurly abes la..






*wanita indah pada sikapnya yg menjaga maruah diri dan juga keluarganya..


-end of entry-

No comments:

Post a Comment