it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

sunday with them



arini neyh kuar gi s.alam..
weeee...syok2...
sampai la aku tau yg adk kpd abg ipar aku pon join skali..
erk..



tyme uh...xtau nak kte pew..
sampai je kat UITM...kteorg jmput dia..
Izham...(cumeyh orgnye...mcm shahir la kate an...cume dia neyh chubby dari shahir..wakakaka)

wlopun bpagar tp kau tetap menjadi pujaan hati ku..!

tyme dlm kete...
dia dok dpn dgn abg aku..
aku tkejut tgk muke die..die pon terkejut tgk aku..
ahahah..
kiteorg neyh masing2 pmalu...
klo jmpe mmg mbatu...(mcm pantun 2 kerat r plak)

kteorg plan nak g anto lappy akak aku kat s.alam uh..
da alang2 uh..mlot aku neyh plak mgatal nak soh akak aku tukar an keypad phn aku..
tp mmg da tiba masanya utk dtukar..ahaha..
da mcm kne mkn tikus da..
cine yg tukar an keypad aku tu pon ckp cmtuh..
ahahah...*malu2*
kena la byr rm70..
mule2 rm120..dia bgi harga rm70 tp local...
bingai tol..
tpkse la aku trime coz da mmg jahanam btol keypad aku uh..
dlm pada uh aku usha2 phn gak..
phn yg mmg menjadi pojaan ati ku!


xperia x10 mini
smart gyler..nak2 plak mcm yg bwh neyh..
pergh...






aku usha td..
harga dia oke la..
rm700...
one day u will be mine..!
hahahah...
jarang tgk org pakai xperia an..
balik2 blackberry..
musan je..sbb uh aku nak xperia..
len dari yg len...

No comments:

Post a Comment