it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

hidup mcm tuan puteri



Sape yg idop mcm tuan puteri uh?
yg pasti bkn aku..
aku idop mcm tuan puteri..tp puteri shrek uh..
ahahaha...gelak an diri sendiri...ceit!


"ku ingin terbang...tinggi di awan bersama bintang..bersama bulan...ku ingin genggam sang mentari..ku ingin bermain disisi pelangi...ini impian ku...inilah caraku...TIADA YANG LAIN YG LEBIH KU MAHU !"


wahwah..
kemain lagi an..ingat gak aku lirik lagu uh..
wlopun skang Awan Dania da btukar lagu..(ntah pape lagunye...mcm larik melodi je..)
msti korg x caye klo aku ckp impian aku adalah utk terbang..
bukan dgn underwear diluar mcm Suparman tuh..
tp dgn uniform merah Air Asia..(da hampir r tuh dgn pak Suparman uh..hakhakhak)
punye la fanatik abis..


papepun...kak Scha  mmg best..
tingat masa dia call aku dulu...(dia call aku oke..tara tipuuu punya...)
tp lps awan dania 1 da abis...
aku plak tyme uh da msuk college..
semua tu jadi semakin pudar..
impian aku and hubungan dgn pelakon2 awan dania..(Scha,Ummi,Farah Alya) da pudar...
papepun kerjaya dorg makin maju..
bagus la..(ececeh...ayat sadis plak....)


ha..tp bkn tu yg aku nak cite kat sini..
da terkantoi plak pasal uh...ahaha..


td aku tinjau2 la cite awan dania 3 uh...
ttbe aku tertanya..
dlm dunia realiti neyh ada ke org yg sebertuah dania uh..(wah...ayat aku...kalah kamus dewan..)


ye la..
2 org lelaki yg leyh tahan handsome la jgk...+ kaya plak uh..
leyh berebut2 an dania uh..
oke..dania uh cantik...slumber..ada abg2 yg nsem especially ACHIK !
erk...oke2..ara..jgn excited sgt...
pastu bila Dania fly ke Korea ke....Perth ke..mane2 la an..
both pujaan hati die uh msti ada...gyler btuah..(eleh ara..ko jelesh an..kihkihkih..)


Lakonan plak..si Gambit uh..
muka oke la...cair gak la tgk an..tp aku rimas tol la...sore nak macho je..da la x dgr..
tgk mcm Jehan..romantik but clear...GO JEHAN !
dulu aku x ske tgk Jehan.masa tuh first time kot die entered industry ni...
dlm 3R punye short slot..(pergh..lama gyler x tgk 3R..kewanitaan x aku..ahaha)


berbalik pada Awan Dania..
ade ke laki yg sanggup pegi Perth..semata2 nak teman an org yg dia ske..
i mean kat Malaysia neyh la..
tp kita xtau an..
mane la tau wujud plak mamat gyler mcm tuh..
*sigh*


bak kata gang2 aku la an..
UNTUNG LAHAY...

end of entry

No comments:

Post a Comment