it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2011

mimpi 1





mimpi?
korg mesti penah bmimpi an..
so arini aku nak share dgn korg pasal mimpi aku.
wlopun korg rse mcm..
ek elah..ko neyh kecoh la..
psal mmpi pon nak kecoh2..waklu la..
tp x kisah la..aku nak share gak..
hahaha..(ayat paksaan yg mintak penampo cap 10)


aku mimpi kene geletek dgn akak aku..
mak aih...
tahap kegelian aku uh boleh membawa maut...
sampai nak tkencing aku dlm mmpi uh..
nsib tyme aku bangun uh xde pe yg mcurigakan..
ahahah...
(oke x kelakar k ara...)


mmg masa dm mmpi uh aku da bdoa da..
agar aku dpanjangkan umo..
then aku tjaga...
boleh plak aku bantai nangis...
kesyaduan aku tyme uh...
maybe kerinduan dgn akak aku...
yela..slalunye tyme2 cmni dia ajak aku jln2..
ni dia balik umah,panas an muntot dia jap..
then tros balik London (lenggong,perak)
(berlagak x ayat aku..kih3..)


ttbe masuk la alam laen..
masih dlm alam mmpi lom msuk 2 alam lagi..
klo x mmg mimpi ngeri aku tgk rambut kulup dr.R..
leh kne demam malaria aku ti..


korg mesti penah tmimpi bekas2 korg an..
bkn bekas tupperwey yg korg bwk utk tapau nasi goreng uh..
bekas2 cinta korg la..
atau dlm bahse zaman justin beiber ni..
ex-love...


aku mmpi sum1 yg nak kate ex uh..
x jugak..sbb kteorg x penah couple..
tp aku minat kat dia..
tp dia milik org len..
then aku ngamuk kat dia...
dia pon block aku kt fb dia..
sgt sadis cite aku..mcm drama korea 115 episod..
pe yg aku mepek neyh...
maybe akibat lapo lom bfast lagi..


aku mmpi..aku nak bli kueh kat bwh college aku..
mak cik kueh tu da btukar org oke..
( hahaha..sorry mak cik x termasuk dlm mmpi saya..)
aku nak bli karipap..
ttbe je "A" dok sblah aku..
(dia mukan dak college aku)
dia pon nak bli kueh..
aku pandang dia..
dia pon pandang aku..
kami saling berpandangan...(kuar la lagu kuch2 hey wale wale hey)
oke2..part lagu uh aku typo..
sje nak bagi feel...
then..
ttbe die angkat tgn dia..
leyh lak tgn dia yg tumel2 uh msuk dlm mulut aku..
(lapo sgt ke aku neyh..smpai dlm mmpi pon nak mkn tgn org)
aku pon pandang je muke die yg ala2 song hye gyo uh...
aku baru nak bckp...
die tutup mulut aku sambil barkata..


"kau jangan nak mengada2"


tros aku tjaga..
ahaha..
amaran ke cane uh?
gangster abis ayat dia dlm mmpi aku...
xpenah2 dia guna aku kau dgn aku neyh...
slalunye i...u... je..


sbnrnye dlm mmpi uh aku nak ckp..
" i'm sorry "
xleh blah dlm mmpi uh..
starting je aku da wat muke cumel ala2 chi hoon...
boleyh lak dia bagi warning cmtuh..


bangun2 je aku trus wat aktiviti biase aku la..
tekan butang tv 42' inci pastu tekan butang on astro...
dgn air liur basi dibibir..(waah..ayat mcm sexy je..oke2...x sexy..)
kuar plak iklan show ct nurhalija..(sgt endon an ayat aku)
eh eh..leh lak aku tbyg an muke dia mcm ct uh..
angau pe aku neyh?
oke la..
dari aku mepek yg bukan2..
baek aku g layan tgk fountain yg baru siap pasang pagi td..
(eleh ara..kau nak ckp r umah ko ade fountain tuh kan kan kan..)
cantik an fountain aku..

end of entry

No comments:

Post a Comment