it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

mimpi 2


pagi neyh...
mmpi lagi..
msti korg rasa aku neyh jenis yg x basuh kaki an...
asyik mmpi je..
ahahha..
basuh oke..siap bsabun lagi..


pagi neyh..
aku mmpi ex aku lgi..
aku mmpi aku maki ex aku..
ni ex aku yg laen...dia dak kedah..
dia neyh...
ex yg paling cun r antara yg len..(kihkihkih..hampeh tol)
tp tol r...dlm byk2 dia neyh paling meloTOP..
da la cun..chinese looks...tinggi ala2 model..muka da mcm celup jepun da..then dia plak yg usha aku uh..
muke dia lbih kurang mcm plakon neyh la.. naka riisa


die yg ajak aku couple...(muke bangge siot...hahahaha.)
tp dia gak yg tinggal an aku..(ceit!) (-_-' )
aku leyh maki dia dlm mmpi uh..xpenah2 aku maki dia..
tp maki dlm phn je la..
hahahaha...oke2..x kelakar oke ara..mcm timun beku je lawak ko tuh..


then dlm kul 3:25pm td..
Song hye gyo malaysia aku misscall...
kul 3:26pm aku call dia balik..
pergh..expresso an aku..
hak3..oke2...tlbih bangge..jelik an..nak tmuntah je bace ayat aku td..kihkihkih...
then..tanpa perasaan malu dan segan aku..
aku trus say sorry..
dia dgn nada yg tenang...dia ckp dia da lpe an semua uh...
then ntah lawak bodo pe aku wat kat dia..
dia gelak je..
glad 2 hear that..klo boleh aku xnk la bdendam dgn sape2..
netau ttbe aku mati ke..x ke kesian kat org tu kene hadap muke aku yg btukar menjadi..ha..
xmo ckp r..
aku pon rse seram..ahaha..

then

finally today..
aku mula pasti dgn keputusan aku..(ye kew?)
i'll guess we're both not ready yet for a serious relationship.
after tanye dia..
and dia pon stuju utk berkawan sahaja...
then maybe it's the best way..
bukan memilih tp for my opinion..
dia amik our relationship ni mcm maen2..
commmon la..
eventhough i'm still young..
i'm still a woman...not a girl..
then nak wat ayat sdh2 plak..
is it for sympathy?
u r totaly wrong dude.
bla aku ada,kau wat  mcm ada xde je..
is it fair?
ingat aku pew?biskut kering?
klo mcm ni la caranya..
kilang fair&lovely pon lingkup.. 
so for the best way..
better kte mcm sblom ni je la...


if u read this mr.A ,
i just want you to know that..
"hargailah seseorg yg kta ada..berilah dia kasih syg dan perhatian sbb perempuan sgt menginginkan perhatian dari mereka yg disygi dan dcintai...tp ingat jgn pulak perhatian itu dijadikan sbg sangkar bgi mereka kerana mereka tidak suka dikongkong..."


"fahami kehendak dan keinginan mereka..bimbing mereka..pimpinlah tgn mereka ke jln yg benar iaitu jln yg dirahmati..jgn la menyesatkan mereka..."


"sygi mereka seadanya...seandainya mereka memiliki kekurangan...lihatlah kekurangan diri kita dahulu sblum kita menafsir kekurangan mereka.."


ni la padahnye klo mnulis blog sambil dgr lagu jiwang2 neyh...
skali skala bjiwang-jiwangan..
eceyh..ayat aku xleh blah..
mengot tol..

end of entry

No comments:

Post a Comment