it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26, 2011

my bad/good habit



Biasanya kalau sebut je perkataan habit mesti ada bad kat depan word tu. Tapi tidaklah bermasud tiada langsung word 'good' duduk depan habit tu. Ada, cuma jarang² kita dengar (ke aku je yang jarang dengar eh?).


1) makan
aku klo makan x memilih...
tp klo bab mkn roti...aku ske makan tepi die dulu pastu baru makan putih dia..
klo makan burger pon lbih kurang gak la...aku ske makan sume sampai sparuh then aku asing2 an...mule2 makan sayur2 die..and then daging...lpas tuh  aku makan roti bawah die..pastu baru aku makan roti atas die..sbb byk majerin n sos...keh3..


2) baju
aku baru perasan tabiat aku neyh...
aku ske beli baju then balik je aku trus try meray..(bahse baru..siam mariiii..kehkehkeh)
pastu amik2 gambo kunun nak upload dlm fb la tp x masuk pon..kehkehkeh..
pastu aku akan lipat balik baju uh elok2..masuk an balik dlm plastik shopping td then simpan dlm almari lama2 sampai tahap aku rasa xda baju nak pakai baru aku kuar an baju yg aku beli td...kehkehkeh...


3) hantu durian
aku memang ske gyler durian...ske makan la ye..baru la malaysian maaaa..
agak2 mak ke..bapak aku ke da kopek durian uh then masuk dlm peti ice memamng x sempat la nak sejuk da masuk dlm perot aku neyh...
tp aku still ade sifat2 kemanusiaan la...aku tinggal an skit la dlm 2 3 biji utk org len..
tp pastu aku mesti tanye org.."nak x durian neyh?" hikhikhik...


4) ske gigit pipi
haaaa???camne nak gigit pp ek..kehkehkeh
aku xtau la..aku klo tgh berpikir ske sgt ggit pp kat blah dlm uh....
xtau la camne nak tunjuk an..byg an la sendri ye..


5) ske kupek2 ibu jari..(aiyark)
mende neyh xde la slalu aku buat..
aku buat klo aku tgh nervous je..
sampai parents aku pon da marah2 aku...
"kang nak kawen nak sarung an cincin ti mak mertua tkejut tgk jari tu kang"
(=_=)


6) tydo meniarap
kadang2 aku ade gak tydo tlentang tp esok pagi klo bangun je mesti meniarap..
ahahaha..org tua2 kata x elok tydo meniarap neyh..
tp nak wat cane an...diluar kawalan lew...


7) rambut pacak
ha...yang neyh xtau la..
aku ske wat rambut pacak and tgk rambut org yg pacak..
bila aku ske tgk rambut org pacak...aku pon nak memacak an rambut aku neyh..
gitu lew gamaknye hussein... =P


8) rancangan memasak
pe pe??ingat muka brutal mcm neyh x ske bende2 mcm neyh?
hahaha...
aku xtau la..
dari kecik memang aku ske tgk rancangan masak2 neyh tp nak kate teror masak uh..
sendiri mau tau r..
aku paling teror masak..masak air..
memang pakar la..kejap je aku masak..kahkahkah...
tingat dulu tyme kecik2..truje sgt tgk org potong2 dlm tv uh...
aku tros g dapo..tros amik bawang..aku potong...pastu aku buang...ahahaha...ceit..
x educated bebenor teman mase tuh...sekarang tidak lgi ye...kehkehkeh


9) benda2 mistik
aku ske sgt bende2 yg mcm uh...
rse mcm truje je...aku ske tgk cite antu...
klo ade je tajuk cite antu kat tv uh..
aku la yg paling havoc...
tp bila tinggal sorg2 ke..
mula la ngelabah...kahkahkah...


10) makan milo
ha...org tua2 slalu marah klo anak dorg makan milo..
takut dok lame2 dlm toilet..kehkehkeh..
tp aku pduli hape an...
aku makan milo sampai gg ku menjadi cuklat..hahaha...
da puas makan aku simpan baek2 dlm almari takut mak aku bising..
=P


11) ske tgk aeroplane
ceyh...
budget awan dania ler...
dulu aku ske sgt cite uh..
klo tgk aeroplane uh aku rase tenang je..
tp tadi kwn aku ade bagi 1 information pasal pengambilan f.a neyh
for Air Asia..
1st stage dorg akan suh korg pakai bikini ye...
utk tgk kot2 ade parut marut ke an..
peta benua ke kat kaki korg uh...
perghhh...
xpe la..tp klo dpt bahgian ticket pon oke gak...
kehkehkeh...


12) ske reka2 lagu dlm toilet
kahkahkah...
ko pikir ko sapa?
ajai?yusry kru?ramlah ram?
eh...pekene mngena cik ramlah ye..
kehkehkeh..
kdg2 uh sdp gak lagu yg aku wat uh..
(tangan didada,mata ke atas..)kahkahkah..
kdg2 uh klo aku ingat pe yg aku nyanyi uh..aku record balik..
ade uh sampai bwk handphn dlm toilet..
dasyat!dasyat!eh..eh..memang dasyat la!


itu ler saya yg agak mental kdgkala ye..


-end of entry-

No comments:

Post a Comment