it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 19, 2011

harimau malaya...

akhirnyew...
tercapai gak cita2 dan impian aku nak bli jersi yg ade name aku..

mule2 aku nak number 8...
Zaquan uh...
pastu ttbe dak uh ckp camneyh..


"number 8,7,1..xde..sbb nmber baek punye..org ramai da rembat.."


hiyai...T_T...
aku nak da budget da nak pakai number 8 atau 7...
mati akal gak r aku tyme uh..
puas la pikir nak number pe..
nak number Safee Sali..number 1 xde...
aish!
last2 tanpe bpikir panjang..
aku amik la number 2..
aku harap2 bukan number KUNANLAN SUBRAMANIAM
kehkehkeh...
skali dak uh ckp..


"number 2, MOHD SABRE BIN MAT ABU "


kami : owh...(gelak sekuat ati...)
*kami = akak aku,abg ipar aku & aku


xpew la..
defend uh...kihkihkih...
klo aku tau jersi KHAIRUL FAHMI BIN CHE MAT number 22
aku letak number uh...
gatai plak...tau gf die..mesti aku kena s'das..


selain aku paw abg aku bli jersi uh..
aku paw bag..'kehkehkeh..
mula2 aku xmo..srius..
eh..eh..x caye plak..
tp abg aku ckp camni..


" eh..amik la 1 bag uh...amik la.."
akak aku pon mcm tuh gak..
org kate rezki jgn ditolak wok..
aku pon rembat la 1..




close-up skit brand dia..




then tgh jln2 kat uptown..
nampak plak pin cumel2 neyh...




aku sebenarnya nak air asia tu je..
tp da syarat die 3 rm10..
aku plih la yg aku rasa cumel..
geram2 plak aku tgk..


berbaloi gak aku bersabar dgn cherry berry yg mengganas dlm prot aku mlm smlm..
mmg tahap kronik...
silap2 kromok pon leyh masuk...


mlm neyh tydo dgn jersi..
Sabre Abu pon...Abu la..

No comments:

Post a Comment