it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

selasa...22 march 2011 tarikhnye...

yeah..
lpas break..
arineyh la kteorg baru bjumpa balik...
tujuan dia..
aku nak amik handphone aku yg sepatutnye nak kene masuk sungai perak..
tp disebabkan ianya Blackberry...aku x jadi la..keh3..


then...


kebetulan..dia g library wat keje dia..(ye la kot..)
library uh dkt je dgn shopping mall uh.
then dia aku suh dia tunggu kat dpn Watson..
tempat pertama kali kteorg bjumpa tyme couple dulu..
Terima kasih Watson..hahaha..
then dia teman aku g amik phn jahanam aku uh..
lps uh..
aku saja ajak dia Guardian..alasannya aku nak bli shower cream..
lepas Watson..Guardian plak...ahaha..
kiteorg mmg ske farmasi..
kahkahkah...


tyme nak balik uh la..
sesi touching..
kat escelator..(len macam je spelling aku uh..lantak la..janji munyik same..kehkehkeh)
aku hulur an tgn nak salam dia..
dia pon salam..siap cium tgn lagi..
haaaih...!
seikhlasnye..
aku rindu bangat dgn dia...
tyme jln2 sblah dia..
aku rasa mcm bahagia je..
mcm bjalan diatas karpet oscar...(waaah..mcm penah je..ahaha)


saya rindu nana.

-end of entry-

No comments:

Post a Comment