it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2011

i heart u cik sood

ha..cik sood mane plak aku minat neyh..
jgn gelak an name dia oke...
emo plak tetibe...
memang name dia sood..
name penuh die Sonu Sood..
aik..india?
pembetulan..hindustan oke..


aku tgh tgk cite hindustan kat tv2..
pe ntah tajuk dia..
aku pon x hengat..
tp aku ske tgk muka dia..lebih2 lagi klo dia senyum...
lesung pipit dia jelas mnunjuk an yg dia neyh cute..
ahaha..
dgn sore dia yg ala2 abg macho gitu... ( sonu sood )
aku x expect plak sore dia mcm tuh..


skali pndang muka dia mcm amitabh bachan mase muda..
and..
kdg2 mcm adi putra yg plakon cite Haq(tuih) uh pon ade gak..


aku ske tgk die..
dia da kahwin..tp xpe la..
bknnye aku dpt kahwin dgn dia pon klo dia single..
ahaha..


tp klo dpt laki muka mcm dia pon best gaks..
ai ai ai..
da pk nak blaki da ke cik ara?
jauh pjalanan lagi oke..

end of entry

No comments:

Post a Comment