it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

saya syg ex saya...

saya syg ex saya sbb bila dia tinggal an saya..


- gred sy menurun..
- saya makan byk...
- saya byk termenung..
- saya da suka dgr lagu2 jiwang tangkap leleh punye..
pastu an..
- saya suka duduk sorang2..
- jln sorang2..
(ye la..dulu ada je org slalu teman mane2 sy pegi..
skang saya pegi mana2 sorg2 je..)
- saya suka tgk couple pegang2 tangan dpn saya..
(sbb saya x jelous pon tgk dorg..)
- saya x jelous pon tgk org klo comment2 kat fb..
- dorg panggil couple dorg..papa mama..
bby aby..
- sbb dulu ex saya pon panggil saya mcm tu..
- saya suka bila tau ex saya dgn org laen..
- sebab saya leyh nangis2 mcm cite hindustan uh..


bila saya xda couple..
- saya suka potong rambut pendek2..
- sebab xde sape nak bagi pendapat tentang rambut saya...
- mcm tu jgk klo beli kasut ke..baju ke..
- xda sape saya nak minta pendapat...
- biar la saya nampak buruk coz saya bukan milik sapa2..


saya syg ex saya sebab..
- saya suka kecewa2 neyh..
- saya suka sgt hidup sorg2 mcm neyh..
- bila saya hidup sorg2..
- saya suka wat keje gyler2..
- mcm rosak an hidup saya..
- saya juga suka duk diam2..
- saya suka guna ayat yg kdg2 menyentap an prasaan org..


itu la saya lepas ex saya tinggal an saya..
- hidup saya da x tentu arah..
- dia selalu pesan...jgn mengharap an org len..ckp boleh la..utk sminggu dua oke la..cube la utk jangka masa yg akan datang..
- jgn maen langsi la bai !
- asal aku marah2? ada aku kesah?


- sekian mekaceh -

No comments:

Post a Comment