it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

gadiz jagung...


hari neyh aku bsemangat ajak parents aku g paso mlm..
tempat gadiz jagung aku niage..
aku g sane semata2 nak tgk die..
nak djadi an crita la an..
kang byk2 cite korg musan plak..
aku nak g la bli jagung die..
aku order jagung dlm cup uh coz aku tau mmg kepakaran die..
berbekal an muke cumel..
ala2 mcm ni la..

tp tlinge aku xde la beso camtuh..
keh3..
aku pon mintak la..
"errr,bagi neyh 1.."
die pon mula an operasi..
dia amik jagung baru..
then start die nak kaco jagung uh..
ttbe die pnggil bpk die..
die bisik2 kat bpk..
entah pe ntah die ckp kat bpk die..
ati aku da x sdp da neyh..
aku ade wat salah pape ke..
aku ade mganggu sensitiviti perkauman ke?
aku busuk ke?
dgn muke berpikir..
bpk die wat la jagung uh..

urm...
napew ek?
die x sudi ke nak kwn dgn aku?
aku sdh je pas bli jagung uh..
tp jagung tu la mende pertama aku mkn lps bli..

To gadiz jagung...
nape awk wat mcm tuh...
sdh ite aww..
sy hodoh ke smpai awk wat mcm uh..
pehal ayat aku touching2 plak neyh..

majok r camni..
aku xmo g paso tu da..
majok! majok! majok!
(ayat mintak kaki)


No comments:

Post a Comment