it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 3, 2011

si bodo ini...

td ex aku mcg..
die ckp die gi teman jiran dia gi bandar..
aku pon bersemangat r an..
(college aku dlm bandar gak..)


aku pon dgn sepantas kilat menyambar la towel utk mandi.
then aku bsiap la smart2..
siap sembur perfume byk2 lagi...
hihih..
pastu aku pakai cincin yg dia bgi kat aku tuh..



ati aku berbunge2...mcm2 bunge ade..bunge rose..bunge kekwa..
hahaha..
berwarna warni alam aku masa tu..


pastu dlm kte phn aku vibrate dlm pocket..
aku mmg x jwp phn klo dlm kete..
privacy la kata an..kih3..

ni phone ksygan aku...colour mcm neyh gak...


then sampai college aku cpt2 check phn aku..
kot2 la ada mcg dari ex aku tu an..
aku check..
oke ada..
aku bukak..
dia tulis...


"xpe la..xjadi la.org da gerak da.."


huiyai!
mmg 100% menyirap aku...
sdh kot..
aku dari bsemangat jadi kendur trus..
erk kendur..kih3..


pastu aku xleh kawal marah aku..
aku text dia..
"ske wat cmni an..thanx.."



pastu die mcm pujuk aku la..
dia ckp ti dia balik dia jmpe aku..


ttbe ati aku sjuk balik...
mana aku x syg dia...
hurmmm...
pastu phn dia probs..
battery menganjing je..
sian dia..tp ye la..dia da ada org len skang..
klo awek aku leh r aku bgi phn aku neyh..


then aku call balik..
dpt..(yes!dpt..)
dia ckp dia tsangkut kat dlm ujan...
ttbe je line putus...
battery phone die xda.
then  aku text..
aku ckp xyah la..len kali je la jmpe..


aku xnk la nyusah an dia..
wlopun dlm ati aku ..
mlonjak2 nak jmpe die..
aku nak sgt plok dia..
pastu ckp kat dia yg aku rindu sgt dgn dia...



No comments:

Post a Comment