it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

i'm a hero..i'm a heroin


today aku ade presentation utk mid term english...
jam mnunjuk an pkul 9.15 am..
aku dgn bsemangat masuk class...
then tbe la msenye...
group by group present...
sampai la turn aku plak...
dlm ati da menyumpah seranah dah dkt bdk2 gang aku..
last2 aku perform sorg2...
haih...
nasib al badan haih...

tp the best part is...
sume tepuk tgn utk aku...
hahaha..
rasa mcm hero plak..
kehkhekhe...

and then...
mata aku asyik pandang Si Dia je...
and Si Dia pon mengangguk2 an pale mcm stuju dgn pew yg aku mepek kat dpn uh..
kehkehkeh...
confident gyler aku kat dpn uh..
nak2 pandang muka dia plak uh..
aish...
(ara...sedor skit..dia uh junior ko oke...)
aritu gak fist tyme aku bsenyum2 dgn dia..
"senyum...x perlu kata apa2.."
kehkehkeh...

No comments:

Post a Comment