it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 4, 2012

mana nak dpt mcm ni ek?

baru2 neyh aku tgk cerita endon...
konon nak feeling2 la an..
yela..
hati masih belum sembuh dari tluka..
walaupun sepatotnye aku da lupekan sejak bulan julai 2011...
nak wat cane..
jiwe setia la kate an..
setia pada yg x patot..
gini la gamaknya..


tgh2 tgk tu..
ttiba aku ttgk filem "AYAH KENAPA AKU BERBEDA?"
ha...cite tu pasal sorg dak girl ni..
dia neyh pekak sejak baby lgi..
sedih gak la...tp apa yg berjaya menarik minat aku utk tgk cite neyh sampai abes adalah
heroin dia..
yeaaaaahhh...


DINDA HAUW
ske betul aku tgk dia neyh blakon jadi pekak & bisu...
especially kalau dia senyum...
alahai...comel je..
kalo aku jumpa pon awek mcm neyh..
xkan dia pandang aku pon...
hahahahaha...


atleast DINDA neyh sedikit sebanyak dpt la wat aku lupakan org yg nak aku lupakan dia..
(apa ayat aku neyh?)


p/s : x sia2 aku g kenduri kawen anak kepada kwn mak aku hari tu..ada awek cun duk sebelah..gyler x cun..rupa dia sejibik macam JUE AZIZ..gebu dia..putih dia..badan dia..mata dia..haiiih...x senang aku nak makan..makan ala kadar je..ahahah..janji mata kenyang..waaaa...


No comments:

Post a Comment