it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 21, 2012

dia 0.5

harineyh dia sedeyh..
aku pun xtau napa dia mcm tu..
tapi bila aku tau dia sedeyh aku cuba utk buat dia happy..
walaupun aku tau yg aku bukan la sorg yg tau sgt nak happy an org yg tgh sedeyh..
malangnya dia mcm x ske je bila aku buat dia happy..




tak tau napa bila aku tau dia sedeyh hati aku rasa mcm sakit je...
then aku terbaca stats dia kat fb..
dia ckp dia tringat kat ex dia saat dia jatuh cinta kat dak kolej aka bukan aku..
hurm...
tiba2 muncul 1 soalan dlm hati aku..
slama ni aku xde ke dlm hati dia?
lepas apa yg aku buat slama 2 sem neyh..
aku xde ke dlm hati dia?
if xde..maybe aku patot undurkan diri..
(aish..tgh2 menaip neyh kuar plak lagu sudah cukup sudah...cilakak tol la..)




maybe lebih baik tgk dia happy walaupun bukan dgn aku..
sekurang2nya aku tahu dia happy & tersenyum..
walaupun bukan dgn aku..
aku redha..
kalau sejarah lama aku berulang balik...
terpaksa melepaskan org yg aku syg demi org yg mereka suka..

No comments:

Post a Comment