it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 25, 2012

rambut baru lagi..

aku rasa da macam2 da aku wat kat rambut aku neyh..
kalo la rambut aku leyh bcakap..
mesti dia akan ckp..


"udah2 ler tuko pesen tu..penat teman.."
 or
"bawak2 la bertaubat ara oiiii.."


hahahaha.
jauh imaginasi kau ara..
kali ni aku x wat extreme2..
just potong depan coz sriusly aku rimas je rambut tutup2 mata neyh...
susah nak cuci mata..
hahaha..(oke x klaka pon ara)


mula2 uh apek lengchai tu ckp..
"u mao potong dpn ha?x bole la..u punye rambut x sesuai.."
tapi sebab an aku neyh degil..aku suh gak dia potong..
mule2 uh macam....
"erk..ape neyh?nyesal lak aiiiii"
pastu aku adjust2 skit..
fuhhhhhhh...
macam comel la plak..
macam je la an..
ahahah...


from this :

to this :


love this hairstyle...

No comments:

Post a Comment