it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 13, 2012

kalau xda awak..



baru2 neyh ada hal yg membuatkan aku mcm kucing yg ada sembelit...
duduk rasa x slesa..bdiri rasa x slesa..
makan rasa susah nak telan...
apa yg aku nak buat cuma terbaring sambil tengok atas & tkangkang...
(nampak betapa feelnye aku pk an dia?)




kalau boleh aku tak nak khilangan dia...
kalau boleh aku nak dia sentiasa ingat kat aku...
(weyh weyh ara..ko ingat ko aaron aziz ke nak org asyik ingat ko je?puih!)


apa yg pasti tanpa dia...
for sure blog aku neyh da xde cite...
sebab aku xda sumber inpirasi aku..




(cecewaaah...mcm penulis novel plak ko ara siap ada sumber insipirasi..insipi ye x..huahuahua...(aku malas nak tekan delete..)


tanpa dia..
aku akan susah utk senyum sampai ke ubun2..(ubun2 ke umbun2 ek?bedal je la..)
malah lebih susah dari suruh lembu menari lagu justin beiber..




ala..
senang cite gini je la..
"weyh..aku xnak kau g kat org lain la..
sebab aku betul2 sygkan kau..
kau jgn la kecewakan hati aku..perit tau x..
kalau kau nak kita jadi kawan tp kau dgn org lain sorry la..
benda tu susah utk aku trima..
sapa x kecewa tgk org yg kita ske mcm nak gyler tp org lain yg dapat..
ibarat gajah yg nak makan pisang..tapi ttbe ada monyet dtg ske ski mak cik dia je dia amek pisang tu..
erk?




anak itik makan strawberry...
makan strawberry atas teratak..
da 15 kali kau yg aku mimpi..
aku nak kau la kau tau ke takkkk?
(pergh..pantun 4 kerat yg ganas...)


oke la..sebelum aku btambah merapu meraban or berghazal rabiah..
aku sekian an sampai disini utk arineyh..


sebelum tu..aku nak share kata2 hikmat dari negeri China :




bu ke ye dei duo he wen shui...
hebat an munyiknye..
tu lom maksud dia lagi..






maksudnya : walau tidak haus harus byk minum air..
mesti korg rasa mcm..erk..tu je maksud dia?
sbb tu la yg aku pk an..ahahahah..



No comments:

Post a Comment