it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 12, 2012


baru 1 hari x tgk wajah dia aku da mcm org kene carik dgn ah long?
(nampak x gelisahnya tu cane?leyh bayangkan x?xleh?memang fail la daya imaginasi korg)

puas aku pikir camno nak buang perasaan sedih & rindu terlampau,melampau,kelampauan,berlampau2 neyh...

mesti korg cakap..
"oi!ate..klo da rindu..call ler..ape ke bengap mengkome neyh?"

memey aku nak call dia tapi kreditnya n'gak mencukupi..cuman ada dikit aja.
(feeling endon plak da aku..ahadoy! )
urm..
so aku diam je la..check fb..check twitterrrrrrr....check utube...
tgk cita Aku Ada Kau Ada? ...
tapi makin aku wat sume tu makin rindu pulak jadinya...


disebab an aku x tertahan utk menahan rindu sbb ktahanan aku x tertahan2..
hahaha..
aku pon call..

" ah i love ya like a love song..ah i love ya like a love song.."
(lagu caller ringtone yg leyh wat aku menari2 jap sementara dia nak angkat)

then ade la dlm 5 kali aku dgr mcm2 callerringtone dia..
still x angkat..



"xpe la..da tido kot neyh..mesti dia penat neyh..maen pingpong ke petang tadi an.."

then aku pon trus masuk bilik & layan utube..
aleh2 terjumpa plak lagu sedeyh ni..
ahai!
lagu yg aku dgr time aku sekolah..
hahaha..
(ye..sy jiwang skit orgnyeeeew..)


DAMBAAN - DIDICAZLI


Ungkapan kata selindung hasrat nan di hati
Andainya ditafsir terserlah makna yang tersembunyi
Renungan mata bukan pandangan biasa

Bertahun andai terjalin hingga waktu ini
Gurauan mesra menghiasi masa kita bersama
Semakin berputik perasaan ini

Kini baru ku sedari
Selama ini kau ku sayangi
Andai bukan itu hakikatnya
Mengapa rindu yang ku rasa

Mungkin tiada ku fahami
Tidak dapat ku nafikan lagi
Beban rahsia kian membakar diri

Kalimah cinta selongkar renungan dicipta
Mungkinkah dibiar terdampar
Kasih tak kesampaian
Naluri bisik bukannya dambaan cinta

Kini baru ku sedari
Selama ini kau ku sayangi
Andai bukan itu hakikatnya
Mengapa rindu yang ku rasa


Mungkin tiada ku fahami
Tidak dapat ku nafikan lagi
Beban rahsia kian membakar diri

Ikhlas ku nyatakan
Kau yang ku sayangi
Kau yang ku cintai
Walau tak mampu ku miliki


Ingin ku luahkan
Mungkin satu hari
Kan terbuka pintu hati
Dapat juga kau terima
Diriku akhirnya


Ikhlas ku nyatakan
Kau yang ku sayangi
Kau yang ku cintai
Walau tak mampu ku miliki

Ingin ku luahkan
Mungkin satu hariKan terbuka pintu hati
Dapat juga kau terima
Diriku akhirnya




p/s : aku ske gyler dgn melodi dia..

No comments:

Post a Comment