it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 7, 2012

tenangkah aku



tenangkah aku sekarang selepas aku tak pikirkan pasal ex aku?
ataupun kali neyh dia da betul-betul lupakan aku?


entah kenapa sedikit sebanyak aku mula rasa tenang sekarang..
aku cuba elakkan dari pikirkan dia...
aku cuba pikirkan capital S...




dan..


aku cuba elakkan dari dengar lagu2 melayu yg jiwang..
ntah napa aku rasa tenang pulak dgr lagu korea & english...


seolah2 hati aku neyh da kene tukar..
dan aku da tak kisah sgt soal status..
yela..dulu aku kisah la an..
masa dulu senang je dapat yg baru..
tapi sekarang..macam tunggu number ekor..
hahaha..
tapi sekarang aku cuba utk bz kan hari2 aku..


sebab lepas neyh aku nak habis blaja & aku akan masuk alam pkerjaan..
kerja?
selama 21 tahun aku hidup neyh..
aku belum pernah bekerja lagi..
cane la aku keje ti..


papepun..
dalam hati aku sekarang mungkin tengah tumbuh cinta yg baru..
capital S...


cuma..


bak dialog filem AKU ADA KAU ADA..


" takkan la aku suka dia..kalau aku suka pun takkaaaaan la dia nak suka kat aku"


dan baru sekarang hati aku terpikat dgn lagu BEGINI CARANYA -YANA & SHAHEIZY..
aku tau tu lagu favourite ex aku..
mula2 aku x dapat trima sebab aku tau tu lagu bahagia dia dgn org lain..
mungkin sekarang da tiba masanya utk aku pulak utk rasa bahagia..
dan mungkin sebab tu jugak aku da boleh trima lagu tu..

No comments:

Post a Comment