it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 17, 2012

dia 0.2

dalam dunia neyh ada 2 jenis org..
yang pertama org yg btuah.
yang kedua org bodoh mcm aku.


kau nak tau kenapa aku bodoh?


pasal aku abiskan masa aku slama 2 sem utk pikirkan cara mcmne nak ambik hati org yg aku syg..
sedangkan org lain x payah buat pape tapi dia berjaya dpt org yg aku syg tu.


tapi sekarang bila kau da jumpa manusia yg bertuah,Acap.
kau lupa org macam aku.


aku tau aku xde rupa.
aku bukan la jantan yg sebenar tpi aku pun ada hati.
sekurang2nya aku tak lukakan hati kau.
sebab aku sygkan kau.


mungkin kau tak pernah sedar..
yang aku byk habiskan masa pikirkan pasal kau je sampai kadang2 aku lupa masa utk kwn2 & diri aku sendiri.
sebab aku lebih pentingkan kau.


aku nak habiskan belajar aku and aku nak blah dari situ sebab aku tak sanggup nak tgk org yg aku syg berkepit/bmesra dgn org lain.



No comments:

Post a Comment