it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

menyirap lak aaiiiii...

lepas aku penat pikir an pasal capital s..
tetiba dia mcg..
dia kata ada kwn dia kata aku cute..
nama dia nik..
aku suspect "jantan mana lak dia nak tolak kat aku neyh???"
pastu dia ckp tu bkn jantan tp girl..
oke..
maybe ada chance r aku nak kenal2 ke an..
berbunga jap r ati aku..


tapi pelik nama mcm jantan je..
maybe mek klate kot..
then malam tu aku nak release an prasaan tingtong aku..
aku mcg r dak uh..

rupa2nya number penx????
macam haram tol r...



klo ye pon nak kene an aku xyah ler number penx...
jgn tanya napa aku x bcakap pasni dgn dia..
srius aku di troll an..
gggrr...


No comments:

Post a Comment