it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 28, 2012

Hanya Aku Cinta Kau Seorang (HACKS)

HACKS mengisahkan tentang seorang gadis, Murni (Nuremy Ramli) yang dalam usaha untuk mencari cinta sejati dari seorang lelaki. 
Murni sudah mempunyai pasangan cinta platoniknya, Mukhlis (Aeril Zafrel) di mana perhubungan ini dibina atas jalinan kasih sayang tanpa sebarang tarikan seksual. 
Mukhlis dan sahabat baik Murni, Stacy (Mon Ryanti) telah berpakat untuk mencari cinta sejati Murni dengan meletakkan profile Murni di dalam laman sesawang "Meet Soulmate". 
Kerana kesungguhan mereka, Murni turutkan sahaja dan akhirnya bertemu dengan Iqwal (Fezrul Khan).

Hakikat sebenarnya adalah Murni menyimpan perasaan terhadap Mukhlis kerana bagi dirinya
hanya Mukhlis sahaja yang memahami kehendak dan isi hatinya. 
Tetapi, Murni menerima seadanya diri Mukhlis yang homoseksual dan sedang bercinta dengan Ayim (Helmy Moin).
 Tanpa pengetahuan Murni, Mukhlis bukan seorang homoseksual dan juga turut menyimpan perasaan cinta terhadap Murni.
 Mukhlis cuba memberi yang terbaik untuk kebahagiaan Murni sehingga sanggup menemukan Murni dengan Iqwal sedangkan hatinya sendiri tidak merelakannya. 
Selepas beberapa pertemuan, Murni akhirnya telah jatuh hati dengan Iqwal. Sepanjang perhubungan Murni dan Iqwal ini, terdapat pelbagai pergolakan sehingga menyebabkan terbongkar segala rahsia dan isi hati yang terpendam. Murni menjadi tersepit dalam dua persimpangan antara dua insan yang dicintainya.

itu adalah sinopsis filem HACKS.
secara jujurnya aku belum tgk lagi sebab yela..
cadangnya nak tgk dgn si pujaan hati..
tapi si pujaan hati da lari..
ah cano tu..

hurm..
cara pemakaian heroin cite ni buat aku tringat kat dia..
sriusly..comeyh gyler..
memang my type la klo gegirl yg pakai gini..

rasa mcm nak plok lama2..

bila aku tgk pix2 dlm crita neyh..
aku rasa mcm aku dgn dia..
tu yg aku sodok rmbut aku tu..ahaha..
sodok ye x..
hapenye bahse la uh..







sweet je..
kalo la dpt amek pix mcm pix2 kat atas tu dgn dia..
tapi yg paling sweet pix kat bwh neyh..




wooot..woot..
x menahan tgk rambut dia..
hahaha..

satu masa dulu dia penah bagi aku senyuman yg mcm ni bila jumpa dgn aku.
senyuman yg sentiasa buat jantung aku berhenti berdegup utk beberapa saat.
aku rindukan senyuman neyh..
senyuman yg istimewa dari dia.

kita biarkan org yg kita cinta jadi diri dia sendiri
kita tak perlu ubah apa-apa pun
kalau tak,nampak macam kita pentingkan diri 

No comments:

Post a Comment