it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 26, 2012

Seperti yang ku jangka terjadi
Tewas sekali lagi
Menambahkan luka ynag sudah ada
Seperti yang ku jangka terjadi
Cinta datang dan pergi
Mungkin takdir ku hidup menyendiri...

(bak kata lag indigo..time2 sedih je mesti kuar lagu zaman tok gajah..)


yes..
i'm SINGLE AGAIN...



errrr...
ye Lindsay Lohan..
i'm Single again..
ko xyah nak wat muke weird ko tu..
kang aku lempang ko kang melekat bibir ko kat dinding.


ha..Shakira..
ko pon xyah nak wat muke ala2 comel ko tu..
kang aku waka-waka ko kang..
menangeh..

org yg aku ske & syg akhirnya menjadi milik org lain..
dan ayat biasa yg mjadi pkara wajib utk dibaca or didengar stiap kali org yg kita admire xnak kita..
KITA BOLEH JADI KAWANKAN..



Tyra : SAY WHAAAAAT...??!!


sriusly..
aku memang tak paham..
ke dorang yg x paham bila CINTA tak sepatutnya menjadi KAWAN...
walaupun jadi kawan tapi perasaan tu tetap & masih ada..
maybe itu boleh menjadi jambatan utk mengeratkan 2 hati
tapi mcm mane klo tetiba dia buat jambatan dgn org lain & korg xleh marah coz y?
coz korgkan KAWAN je...






aku xnak khilangan dia but at the same time aku tak nak tluka lagi..


oke Katy..
jiwangs ek ayat aku..
mekaseyh tunjuk an lidah ko..
so apa nak buat LET'S PARRRRRRTEYYYY!

AH CANO TU?


No comments:

Post a Comment