it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 18, 2012

dia 0.3

harineyh aku mulakan hari2 aku sbg student balik selepas lama bcuti..
wuaarrggghhh...srius aku rasa liat gyler nak mangon..




sesampai je kat kolej..
hati aku neyh rasa mcm berat je..
itu baru sampai kolej..
lom part aku dok dlm working lab lagi..
da la port aku plak bhagian capital s slalu dok lepak dgn kwn2 dia...
terbayang aku dgn dia...
kat sini ke dia jumpa dgn dak tu?
kat sini ke dorg bmesra2?



kalo bole aku mmg xnk dok tempat ni tp port aku ade 2 ekor monyet da amek..
cilakak!
pastu melembabkan line wifi dgn download ntah pape..
ggrrrr...
woi nak g download..g download jauh2 la mangkok!





No comments:

Post a Comment