it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

dia 0.4

hari neyh..
aku happy sgt sbb dpt tgk dia dlm class..
actually aku saje je menyibuk kat situ jap..
kira macam aku teman dia la..
(sweet x aku?puahahah)






then aku dok lepak dlm lab..
hati aku mcm x sedap je..
upenye..!


jeng!jeng!jeng!
aku dok se lab dgn dak yg dia minat uh..
urmm..


muka mcm bf kwn aku je..
style pon same..
tiru ke pe?
betul je kata hati aku..
itu la orgnye..
yg lebih menyedihkan time nak balik..
dia leyh tunggu lak kat dpn pintu..
pastu bila dak tu kuar je xcited je tgk dia..


aku yg dok sebelah dia pon mcm x dihiraukan..
hati mana x paneh klo org yg kita ske lebih xcited tgk org len banding kita..
pfft.!


sampai aku tak lalu nak makan tau..
walaupun menu mak aku masak..
walauweyh..ketam tu...
tapi aku xde selera tol nak makan sbb tbayangkan peristiwa tu..




tapi aku rasa aku dpt scan taste dia cana..
maybe dia ske an someone yg bmata kuyu..
(leyh x aku nak wat plastic surgery kat korea..tukar mata jap..)
xpela..
aku bsyukur dgn "mata korea" aku neyh...



new hair lagi..
hahahaha..
slop tepi jew..

No comments:

Post a Comment