it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 1, 2012

dia 0.6

harineyh..
aku demam..rambut pon serabai gyler...
(akibat daripada kehilangan sikat mlm tadi..ntah mana la tcicir)
da uh aku jumpa plak si dia..
tapi aku wat xtau je..



itu luaran..
tapi dalaman..


bila nampak dia je aku lari..
nampak die je aku lari..
aku lari je nampak die..
erk??

hurmmm..
mcm pernah ku rasa situasi ini...
tapi dimana ya??
(tingat plak time aku nak kenal2 dgn dia dulu..
tak kira penat ke..demam ke..sakit kaki ke..aku tetap setia mengejar dia..)
tapi hati aku da tul2 hancur...
lepas dpt tau dia kembali bersama dgn ex dia yg dulu...

itulah..
bak kata pepatah yg aku cipta sendiri..
bila si ikan memakan umpan..
akhirnya laut ditinggal jua..

pergh...
maknanya..
kalo org yg tangkap ikan tu baik hati..
dia akan jaga ikan tu dlm aquarium..
ti ikan tu da beso,dia lepas an la balik ke laut..

tapi.
kalo org yg tangkap ikan uh ala2 firaun..
alamatnya jadi ikan 3 rasa la...

slamat beramal!

No comments:

Post a Comment