it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 22, 2012

when u smile..

when u smile i can see heaven clearly...


cewaaah..pandai plak aku wat ayat an..
(bila org da jatuh chenta...bunga taik ayam pon mcm ros...)


arineyh...
aku jumpa dia kat lab college aku...
bersinar2 mata aku macam lampu lori...hahahah..



macam biasa dia akan menyorok bila nampak aku...
dia mesti nyorok2 mane2 celah..
pastu aku lambai r die..
die leyh jelir lidah kat aku..
(kat aku ke? aku rasa mcm kat aku)
ahaaaai..omeyh2 la dia uh...




ofcourse la aku terkejut...
bukan terkejut macam..


"eh nape die neyh"




"errr...die neyh da kenape men jelir2 lidah plak"
tp more to



"alololo..omeyh tol dia.."
"dia neyh mesti manja orgnye..^___^ "
"dia da oke ke dgn aku?da x malu lagi ke dgn aku?klo ye alhamdulillah"


then she was asking for a pendrive at her friend but LUCKiLY she's don't have it...
then as a friendly,cute and awesome friend i lend her MY pendrive...
at first she doesn't want to accept it but maybe she's really need it so she's just took it.
(waaaa..tetibe aku speaking seyh...hey wale wale)



tetibe aku tingat..

"eh ade apa ek dlm pendrive tuh?
jangan la ade mende2 ngarut dlm uh..
please..."


then dalam kul 4 lebih die suh kawan dia bagi balik kat aku...
then die dok tunggu kawan die kat luar lab tu..
dia x masuk sebab ada aku ke?



kesian aku tgk die tercegat je kat depan uh...
kang aku pegi kat die,dia lari plak...
so aku wat2 x nampak je la..
(but i can see that dia curi2 tengok aku)


Diam-diam.. berpandangan..
Mata bertentang mata..
Malu-malu.. aku malu..
Kau buat begitu..



Jeling-jeling.. kau menjeling
Senyumanmu menggoda..
Lama-lama.. dalam diam
Aku jatuh cinta..
Beginikah rasanya
Sakit asmara..
Siang malam gelisah..
Ingin bersama..

Ku tunggu, ku menanti
Kata cintamu..
Biar senang dihati
Ku disampingmu

Jangan-jangan kau berpura
Sembunyikan hatimu..
Bukan-bukan ku tak tahu
Debar didadamu..

Kita saling sama cinta
Tetapi malu-malu
Diam-diam jadi rindu
Rinduku padamu

ha...sekali kuar lagu acik ramlah kate ko..



then dia lepak dgn member dia kat lab depan aku uh..
dia duduk straaaaaaaaaaaaaight depan aku...
(ehems..ada makna ka itu?)
(kalo ari2 dia buat mcm tu kat aku an best)


hooooow liau ahhhhh
(da macam iklan kacang plak)

dia jadikan arineyh ari yg happy wat aku tanpa dia sedari.


nota kaki :
- thanx 2 someone yg belanja aku CoolBlog sebelum situasi diatas.
- aku dapat new spec..aku da addicted dengan 'spec jernih' bak kata kawan aku


- muka mintak dipelook..hahaha -


No comments:

Post a Comment