it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 8, 2012

dia comel la..

Hari neyh aku rasaaaaa...macam ne ek..
happy?
coz aku dapat kaco dak yg aku minat uh...
(kehkehkeh gelak cover gg..)

Dia neyh memang pemalu gyler...
bayang an..
tyme dia terserempak dgn aku kat tangga dia boleh naek balik then kunci diri dalam bilik..
kalo org len mesti cakap dia neyh pelik tapi bagi aku pelik tu la cute...
and sriusly aku da mula tertarik dgn dia...

hello beybeh...

lama gak dia nak kuar dari bilik uh sampai la aku cuba nak masuk ikot pintu bilik sebelah then die cepat2 kuar...berdesup...(klo leyh wat effect da lama aku letak effect asap..ahaha.xpaham?xpe abaikan)

next
lepas dia "berjaya" lari an diri...
aku lepak la dgn kawan2..
then kwn aku cakap dia ada tinggal n barang dia kat dlm uh...
then beberapa minit kemudian aku pon try la nak bagi barang dia uh..
aku pon turun la ke bawah..
then dia nampak aku mula la dia nak lari..
aku kejar dia sampai bilik lect..
(xtreme an aku...ahahahahha..waaa..da macam gelak perogol plak..choi2)

time nak kejar uh aku cakap la dgn dia..
aku : S neyh barang awak an?
S : a'ah..napa amek? (sore macam ajak bergado)
aku : xda saya nak beli la..(barang : bekas makanan yg dia jual..dia jual cornflakes + chocolate time uh)
S : ha..beli je la pastu letak je kat situ..(sore memang xleh blah brutal dia)
pastu dia trus masuk bilik lect.

again dia lari dari aku?!

aku pon tunggu dia kat luar uh..
lama gak aku tunggu..
then tau2 je dia lari naek tangga..aku plak lari ikot tangga belakang.
then da sampai leyh plak dia kunci pintu uh..
hahahahaha...adesshhh...

nak je aku kapak an pintu uh...

setelah dipujuk kawan dia baru la dia bukak pintu..
then aku amek kesempatan skit la utk bcakap dgn dia..
so that dia akan biasa an diri dgn aku..
and klo leyh aku nak dia slesa dgn aku..bukan macam makhluk asing dlm hidup dia..
(wlopun aku kadang2 memang pelik)

aku dok dekat dengan dia..
time uh dia baru nak makan..
dia makan pon bawah meja..
hikhikhik..dia memang comel tol la..

comel la dia makan bawah meja..
^____^

macam2 aku tanya..
memandang an aku sama course dgn dia..
aku borak je la pasal course..
(owh..sgt x romantik an..)
then ttbe dia cakap..
"leyh x jgn kaco..nak makan la.."

takut gak aku bila dia marah uh

oke..aku tersentap gak..
tapi hati kecik aku kata "x kisah la..biar la dia makan dgn aman dulu"

then tetiba ada lect datang..
ha..amek ko..konon xnk pegi mentor menti skali kena "tangkap"
hahahah..
aku pon cepat2 amek krusi then dok sebelah dia..
actually bukan sebelah sanat la an..
selang sorg kwn dia..
tapi terserlah r muka dia macam..
"aisshh..sibok tol la die neyh"
ahahahaha...

then aku dgn selamba amek fail dari tangan kwn dia..
(fail uh colour ijau apple..aku ingat coz tu colour favourite ku..ahahaha)
then aku tanye la..
"fail sape neyh?"
kwn dia cakap tu fail dia..
"alamaaak..patot la ketat semacam je muka dia..hahaha"
aku pon dgn selamba buat "kipas" fail dia tuh..
muke dia tok sah tanye la an..
bengang je..
ahahahaha...

then tgh2 dgr HM aku cite pasal jgn bwk toyol masa exam..
bila study uh abis an..ibarat kita pegi berperang pakai pedang n so on...
aku pon wat2 la nak bukak fail dia uh..
"jgn la bukak"
(dia marah)
"sabar..sabar.." kawan2 dia cakap..
perghhh...
marah betul uh...

then aku saja je pegang fail dia sampai abis class uh..
time aku bagi fail uh dia rampas je fail uh..
ganeh tol dia..
tapi aku ske..

baru ingat nak maen tarik2 fail dgn dia..ahahah

bagi aku dia neyh macam anak kucing
garang tapi comel...
and cara dia uh wat dia special and semakin diingati...
sumpah aku senyum2 je bila tingat balik time dia marah aku nak bukak fail dia uh...
2 kali lak uh dia marah sebab yg sama...
(nakal an aku..ske kaco org..)

Capital S sudikah awak menjadi milik saya?


No comments:

Post a Comment