it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 6, 2012

la...nervous ke?

i just called someone just now..
dia neyh keje kat coolblog tempat aku slalu beli uh..(dirahsiakan)
masa aku call dia..
she's sound nervous...
but aku cuba utk borak2 biasa dgn dia so that she'll calm...
rasa mcm artist plak..ahahahah..




(eh hey..napa ttbe kuar pix Awal lak neyh..)
OMG 1st time org nervous ckp dgn aku...
aku panggil dia otai coz dia paling lama keje kat coolblog uh..
and dia plak panggil aku dak sourplum coz tiap kali pegi situ aku mesti order sourplum..
sampai dia pon da hafal..hihihihi...


actualy aku ske yg sorg lagi kwn die uh..
Tan name dia..
dia chinese tapi muka mcm melayu...
and dia macam tomboy skit..
aku ske tgk Tan coz dia lain dari yg lain..
^_____^
tapi aku tgk je la dia..nak bcakap segan..
sepatah tanye..sepatah la jawab...



nota kaki : napa sejak akhir2 neyh aku byk suka dgn amoi ek..slalu aku x layan amoi2 neyh..aiyark..



No comments:

Post a Comment