it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 19, 2012

APTB = apa pon ta bole

y must i dream of that person?


boleyh plak aku mimpi aku pegang tangan dia sambil bawak dia lari..?
kira macam aku nak selamatkan dia dari someone or something.
tapi masa aku pegang tangan dia tu...
aku terbayang muka dia yg bluur2 cute tuh...
then timbul satu perasaan yg dalam sgt...
rasa macam serba salah pon ada.
macam bahagia pon ada.
and aku dapat rasa yg dia pon rasa mcm tu walopun dlm mimpi.


the fact is aku tau dia da benci aku.
xtau dari mana dia dpt cite ngarut pasal aku tuh.
kalo boleh aku nak dia kenal aku balik.


since we breakup i never forget bout her.

bestnye klo dpt amek pix mcm neyh dgn org tsayang
- pix 2nd tu cute bagi aku.
- sweet je.

No comments:

Post a Comment