it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 25, 2012

kumpul duit utk si dia

birthday dia da hampir neyh...
aku pulak tengah pokai skang...


misi untuk mengikat perut...
demi dia..
aku akan mengikat..bukan setakat mengikat tapi menggulung perut aku yg gastrik neyh demi membeli sebuah hadiah...
ala..bukan aku x penah wat gulung2 perut neyh..
start dari situ la aku mula ada gastrict..
walopun penerima mungkin x bope nak menghargai apa yg aku bagi..
yela..bak kata dia la..
"ala..stakat domo uh nak kecoh.."


dia xtau hakikatnya demi melihat dia happy dapat domo idaman dia uh aku sanggup lawan gastrict aku..


=') bodo an aku neyh...


xpe la..aku harap dia x buang or bagi org lain domo uh...
tu la satu2nya bende yg paling mahal aku penah belikan utk org..
even family aku pon aku x penah bagi hadiah mahal2 mcm tuh..


nota kaki :
kalo x mampu membalas dgn wang ringgit sekurang2nya hargai la dgn kasih syg...


* misi mencari rantai


* mana tau..sedar x sedar tetibe aku dpt pwot macam neyh



oke la..tapi macam biase je an..

ha...baru la ngancam!


No comments:

Post a Comment