it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 17, 2012

kpop punya pasal

2011 adalah kemuncaknya zaman Kpop.
mana2 pegi mesti Kpop...
even org luar negara mcm UK,China,Hongkong,Thailand sume minat Kpop.
hebatnya muzik Kpop an..
bukan muzik je tapi fashion jgk.
maybe bcoz style dorg more to modern & clean.
+ kebanyakkan fashion dorg Funky.


oke2..
aku sebenarnya nak cite yg harineyh 1 ari aku ngadap tv je sbb
dari tgh ari ada anugerah2 kat channel 393..(bagi yg langgan astro beyond saje dpt tgk yea)
mula2 anugerah drama..then anugerah entertaiment..(sebab aku nak tgk family Runningman)
then SBS Gayo Dejun (sbb aku nak tgk sume group2 Kpop)


tgh2 tgk anugerah drama SBS uh..
kuar la Lee Dong Wook amek anugerah dia..
perggghhh...sumpah mcm leng chai yg slalu wat rambut aku uh..
nak2 time dia senyum..(senyuman Lee DOng Wook sgt mahal..bukan senang nak tengok dia senyum)

neyh time dia baru je abes masuk tentera

No comments:

Post a Comment