it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 15, 2012

bila aku rajin

harineyh aku cuba utk bersemangat pergi ke college...
aku pilih tshirt polo purple dgn harapan dpt jumpa dgn dia and hopefully she'll wearing purple too!
(waaa...penuh harapan an..baek punya kombinasi naaa)

tapi macam biasa...
aku tak nampak pon kau harineyh kat college..
bayang2 kau pon haram aku nak nampak...
jatuh sikit semangat aku...


nak2 plak aku tgh test class 3D yg kene bersabar tahap awan punya...
xpe la..aku pasrah seperti biaseeeeeeeeeeeeeeeee...
(eeeee...sakit pulaks ati wa)

wat punya wat..jadi la ANGRY BIRD yg diminta oleh lecturer...
aku da la tgh sedih + bengang + shahdu
ada ke lect suh wat angry bird...
x patot..x patot...

so tgh wat angry bird uh mcm2 lagu aku pasang..
aku pasang suma lagu2 yg peacefull..rasa mcm dlm british cafe plak..
yela..suma lagu2 munyik pinano dgn violin je..
ahaha..
tetibe leyh plak aku pasang lagu cina zaman fong sai yuk..
lect aku pon terkejut
"lagu ape tuh?!"
hahahah..da la lect aku uh menunggu ari je nak kuar an baby...
hikhikhik...

tetiba aku rasa mcm best plak 3D neyh..
so lahir la sekor menatang neyh pada 15/3/2012 at 11 pm


menatang neyh xda name lagi..
sebab an expression dia sedih + terkezut
aku ingat nak namakan dia
POPPY
(errr...ada kne mngena ke dgn description aku kat atas uh?)
-_- ?

yang kat atas neyh plak 1st baby aku..
ha...
tapi yg neyh lect aku tlg skali..
tlg skit2 la..
wat an sayap dia...
mulut dia..
tu je la..
yg len aku wat sendiri..
xbope nak sendiri sanat la an..
ahahah..

yg neyh sebab an die macam batman + robinhood..
so aku namakan dia DODDY
(again aku rasa mcm xde kne mngena je description aku td..)
pfft.
-_- ?

aku ske satu stats kat fb neyh :
aku nak jadi bawang ! setiap kali kau sakiti aku, kau yang akan menangis ! bhahahahahha XD 

No comments:

Post a Comment