it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 6, 2012

tak potong...

tak potong?
apa yg x dipotongnya?
hahahaha..

apa yg aku cuba bergurau neyh ek..
lalalala..


- potong pendek (suda)
- potong depan pendek,blakang panjang (suda)
- slop blakang & tepi (suda)
- slop tepi je (suda)
- botak ( mintak dijauhkan )
hahahaha..


hari neyh aku x wat pape potongan tapi tukar colour je..
aku rasa neyh la colour paling gyler aku penah wat slama 21 thn aku menghidu oxygen...
(menghidu ye x..hahaha)

colour aku neyh di ilhamkan oleh Hyoyeon SNSD..


mengikut kajian dan penglihatan aku..
colour neyh skang trend kat Korea uh..mksud aku darisegi artist dorg la..
sbb org2 kat sane suma biase2 je..
so aku plak ttbe rasa nak mencabar diri utk wat rambut colour neyh and i did!






No comments:

Post a Comment