it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 31, 2012

ada benda yg aku sayang

org tua2 cakap kalau kita terlalu sayangkan seseorang,
dia akan pergi meninggalkan kita.
kalau benda pulak,
kalau kita terlalu megah dengan sesuatu yg kita ada,
kemungkinan Dia akan terik balik benda tu...


bukan utk bermegah just berkongsi...
berkongsi perasaan ari2 pon boring gak an..
so kat bawah neyh adalah diantara barang yg aku sayang..
not all of it..cuma barang2 yg leyh wayt aku happy..


my favourite t-shirt collections


aku neyh kadang2 beli je t-shirt tapi pakai ikut yg aku suka je..
so kebanyakkannya aku simpan dalam plastic bag dia...
just went back from The Mines and i got this two cool t-shirt

(player uh yg wat aku nak beli tu..xde ke t-shirt Kasanova?hahaha)

tapi dalam byk2 uh baju yg paling aku syg nak pakai,
baju neyh...

baju neyh aku syg sebab akak & abg ipar aku yg belikan.
nak-nak masa aku beli uh demam bola sepak Malaysia la katakan.
time tu n9 Champion segala Champion.
aku pakai jersi tu pun baru sekali dua je.

aku skang addicted dgn big glasses
stakat neyh aku ada 4 je spec macam tu.


yang green tu my first baby.
nama dia Baby Ray

yg kedua uh paling mahal aku penah beli.
aku beli kat Vincci.
aku beli dgn bff aku.
nama dia Mr.V


then aku beli pulak yg pink tu.
nama dia Baby P

then yg last tu pulak aku baru gak la beli.
tgh2 sesak duit pun aku beli gak coz takut mengidam.
nama dia Petak

* ha...jgn maen-maen,spec pun aku bagi nama *

tapi sejak2 aku da tau iron rambut.
iron rambut aku pun termasuk dalam senarai neyh.


yg neyh Mr.Sexy.
sebab pe nama dia mcm tu coz bila aku nak kuar je aku mesti guna dia.
and dia wat aku rasa confident.

so itu la diantara pengarang jantung aku selain
my Baby Xperia
my Baby Nikon
& so on...

nota kaki : tetiba aku rasa rindu dgn ketenangan Baling.

No comments:

Post a Comment