it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 30, 2012

cinta vs airmata

Finally aku baru je abis tgk cite Azura yg abg aku blakon tu...
Sape abg aku?eh kembar aku oke..yg ni la...


oke aku pasan..ahhahaa...
eh tapi skali tgk mcm rupa nephew aku je..

maybe filem neyh x dpt sambutan sgt but it's enough for me 2 cry twice...
(aku nangis tgk filem?OMG sejak bila aku feeling2 tgk movie neyh?)


owh i know...sejak aku ditinggalkan oleh org yg aku betul2 syg hanya kerana aku tak mampu nak berada dekat dgn dia and dia ambil keputusan utk tinggalkan aku sebab ada org lain yg lebih berkemampuan dari aku yg offer nak tanggung makan hidup pakai dia segala?
PITY ME ! 
sampai skang aku masih x dpt lupakan dia..why?!why?! & why?!
walau semarah mana pon aku..
walau sebenci mana pon aku ckp kat dia..
hakikatnya...
aku kesiankan dia seandainya dia masih dgn aku..
maybe she's made the rite choice...
leave me & have a happy life...
biar la aku je yg ingat dia...
biarkan kenangan aku dgn dia masih segar dlm hati aku...
setiap kali 19 hb...aku akan check calendar & smile infront of my handphone..
bcoz 19hb may 2011 adalah tarikh dimana segalanya bermula...
and july 2011 dimana on my birthday...
segalanya musnah...
tapi aku tetap pendam dan luahkan pada segalanya kecuali si dia..
mungkin sbb tu la dia x rasa apa yg aku rasa...
dilukai on your own birthday adalah satu hadiah yg sgt sgt...
think of ur self...
apa yg kau rasa kalau kau kat tempat aku masa tu...
apa perasaan kau bila tau org yg kau syg berada bahagia dgn org lain 
and apa perasaan kau bila org lain tu call kau 
and ckp dgn kau seolah2 kau tak layak langsung utk bercinta sedangkan kau sedang belajar utk mengenali makna cinta itu sendiri tapi dijatuh,ditolak,diasak dgn kasar..
walaupun kau rasa kau da cuba utk bertahan...
tiba2 masuk pulak org lain yg cuba meyakinkan yg kau sememangnya tak layak utk bercinta...
aku ingat lagi ayat yg pernah dilemparkan kat aku oleh org yg rapat dgn si dia..


"kau ingat ni zaman p.ramlee ke nak pakai ayat2?"


memang!memang aku sedar aku tak mampu utk berada disamping dia tapi sekurang2nya aku jujur..
setiap langkah aku..aku jujur...
dia x ske aku ckp pasal org yg tgk aku..oke fine!
aku berubah..
tapi ya..dia pon turut berubah...
berubah bila kenal org lain dan tinggalkan aku dan jadikan aku mcm org gila?
kau ingat aku rela ke maafkan org yg da amek ati kau dari aku tuh?
never...buat la apa pon..
after apa yg aku tempuh dari jauh...
aku sabar bila tau kau dan dia satu rumah..
aku sabar bila tau dia suapkan kau makan..
aku sabar bila tau kau kuar ke hulur ke hilir mcm couple dgn dia time kita couple...
tapi aku tak boleh sabar bila kau sendiri yg meyakinkan dlm handphone kau cakap
kita xda apa-apa...
sedangkan kau sendiri ckp hidup kau x bahagia dgn dia..
kau ckp kau lega bila dgr suara aku dlm phone...
ingat balik...
jgn hanya tahu menuding jari...


lepas aku tulis neyh baru aku sedar...
kau sememmangnya x pernah mencintai aku...
walau sekali dlm hidup kau...
pernah ke kau jujur mencintai aku?
sila tanya diri sendiri seandainya kau membaca coretan aku neyh.


dari cita Azura tetibe btukar plak jadi cita luahan hati aku..
overall cita Azura boleyh dilayan utk remaja yg suke baca novel..
walaupun aku x ske baca novel tapi aku tgk jalan cite dia agak slow and boleyh2 la..



No comments:

Post a Comment