it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 18, 2011

Untuk entry kali ini kita akan melihat sesetengah soalan bodoh beserta jawapan yang boleh dianggap bodoh yang sering ditanya oleh kita seharian… Kalau anda pernah menggunakannya atau ditanya soalan-soalan seperti ini, anda mungkin boleh menggunakan jawapan-jawapan ini untuk mengenakan kawan-kawan anda…

Soalan : Kenape weyh muke kau? Banyak gile jerawat! Kau tak jage muke ke?
Jawapan : Aku malas lah nak jage muke. Kau nak tau. aku banyak jerawat ni pun. Dah ramai orang gilekan aku tau. kalau aku tak de jerawat ape tah lagi. Malas lah nak jage muke.

Soalan : Kau tengah buat ape tu? [die berada depan kite dan nampak kite tengah buat ape]
Jawapan : Aku tengah korek hidung ni. Kau tolong korekkan sekali boleh?

Soalan : Weh. Jom aku blanje makan. Nak tak? [padehal time tu terang terang korang baru lepas makan]
Jawapan : Boleh sangat. [sampai kat restoran kau order bungkus. Dah siap. Kau keluar and cakap kan anne tu, “Die bayar eh boss”.]

Soalan : Eh. Kenape kau nampak gemok sangat. Kau terlebih makan ke?
Jawapan : Tak gemok sangat lah. kau tu yang kering sgt kot sebab tu nampak aku gemok.
ko x makan ek..kat umah ko mesti xde sape nak masak an..sian ko.

Soalan : Eh. Kenapa kau tak kawen lagi?
Jawapan : Ouh. Sebab ramai sangat lah yang nak saye. Konfius nak pilih yang mane.

Agak menjengkelkan soalan soalan macam ni? Tapi ni lah soalan harian yang datang kat kite kan. Herm. So ape mau buat? Hahahah. Kalau jawab macam ni ade yang tacing tacing kann? So? Diam je lah kann?

No comments:

Post a Comment