it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 9, 2011

ku mohon pada-Mu

berikanlah aku seorang awek yang cun meletop macam Tasha Shilla..
dan izinkan aku mempamerkannya dihadapan ex ex aku...
agar mereka tau erti penyesalan..
muahahahaha..
macam mana la bidadari secantik tu nak jatuh berdebub depan mata & jatuh cinta dengan golongan macam aku neyh...


sejak tengok Tasha neyh dalam Galaksi..
makin membuak2 plak perasaan neyh..
maybe sebab dia bubbly..


aku ske awek yg banyak cakap neyh..
ahahah...
pastu dia neyh ala2 mix...
lahay..asal la ko neyh comel sanat Tasha Shilla.




Natashasheila Abdul Razak


Panggilan: Tasha Shilla 
Asal: Kuala Lumpur
Tarikh Lahir: 25 Januari 1987
Umur:24 tahun
Drama/Telefilem: Mila Kejar Cinta (RTM), Sahara (TV3), Panggilan Arwah (Astro Citra), Gemilang (TV3), Penggali (TV3), Mencari Jannah (Astro Oasis), Ku Yakin Berlaku (Astro Oasis), Dottie (Astro Ria), 
Filem: Ratu the Movie (2011), Spanar Jaya (Sitkom), KL Menjerit 1 (2004).


sape la amek pix candid aku dgn Tasha ni...
susah2 jew..





No comments:

Post a Comment