it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 24, 2011

met my kiseop...

kadang2 bila kita xnk jumpa org yg kita suka (coz malu)
mesti kita jumpa gak an..

the story :

aku gi beli mcd kat 1 shoppingmall neyh..
tengah2 berjalan nak g mcd tu..
ttbe ada sorg mamat yg nsem je aku rasa..
mamat tu pakai kemeja org gi kerja (colour hijau lembut kot)
dengan jacket yg ade hoodie tuh..
kira ala2 kpop la..

" haih...nsem plak apek neyh..stylo gyler" (dlm hati)

ttbe bila diamati tol2 muka apek tu..
perghhh...
tros terberhenti jap aku tengah2 jalan tu..
pastu cepat2 blah sambil tutup muka

"napa la aku jumpa dia kat sini plak neyh..haduuuiii..." (cakap sorg2)

tu suma lakonan semata2..
dlm hati berbunga2..siap ada bunga api lgi..ahaha..
"adakah ini cinta.."


(bukan gambar sebenar)
tp dia lebih kurang gini la.


pastu aku lupakan pasal tu coz aku nmpak 1 banner..
promo cite AZURA..


"ni cite murah pe plak neyh wat promo2..
sape la plakon die uh..mcm plakon murah je.."
(tgk poster dari jauh)
lepas aku beli mcd..
aku tgk balik poster dia..
perggghhh!
walauweyh!




shahz jaszle bai!
my brother aka fiancee!
harap2 la dia xda td..
klo x memey mlepas r aku nak jumpa kekasih idaman aku tu..
ahahah..
gay sengal ayat gua..
pape la..


bak kata Farisha dlm Aku Bukan Tomboy :
"tomboy pon tomboy la..janji aku bahagia"

ahahaha...cornecto tol r..
xkn la org secomel dia..
se handsome dia..
se"hot" dia
nak tengok orang mcm aku..
heh..SJ n my Kiseop


tu la dia..
org yg kita xnk jumpa,kita akan dijumpakan..
tp
org yg kita nak jumpa,kdg2 xkan dijumpakan..


-sekian-

No comments:

Post a Comment