it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 19, 2011

sekali lagi...

terima kasih Tuhan diatas segala dugaan yg telah Kau berikan pada ku..
sesungguhnya ku tahu Kau masih menyayangi ku...

hape cer la aku neyh an..
mula la nak bersedu sedan bak lagu alif sate..eh..alif satar..

cite die simple..
"E jom la lepak blakang.."
"xpe la..lom masa rehat lgi.."
"ala..jom la..xpe la ara tunggu kat blakang k"
"ti E da abes E gtau k..ti E g blakang baru ara g blakang tau"
lom sempat aku abes an ayat aku..dgn phone ditangan...

ttbe..
jengjengjeng..
aku nampak E bborak kat blakang dgn sorg jantan..

pastu dia soh jantan tu blah..
then die pujok2 aku..
aku wat bodo je..
ahahah..
terluke kembali jantung neyh...
and die x abes2 xplain yg tu bkn bf die..tp kwn je..

peduli hape aku..
xtau ati aku neyh terluka bernanah kembali bila kene mcm uh?
aku da malas plak nak g kedai sebelah uh..
ego an..

x kesah la..yang pasti aku tol2 terluka..

-sekian-

No comments:

Post a Comment