it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 8, 2011

salah ke pompuan nak berambut pendek?



tantantan!
gyleeeeeer pendek an..
da macam rambut jaclyn victor da rambut aku..
kalo nak america..
ala2 rihanna la..
ahahhahah..
=_=

anyway..
back 2 the topic..
" salah ke pompuan nak berambut pendek? "

Dr.Fadhilah Come 2 Papa :-

"perempuan dijadikan cantik dgn berambut panjang ye..
sebab itu kalo laki2 nak cari bakal istri..
mereka suka yg panjang2..
sebab apa?
ye..ini sebabnye..
bila mlm..
laki cakap..
"abg x dpt tido la malam ni..leh abg maen2 rambut ayang?"
aahahahah..
jadi..
perempuan memang sesuai brambut panjang trutama skali pada mereka yg ingin ataupon
telah berumah tangge ye..sekian"

Khairul Fahmi :
" saya kalau nak carik bakal istri ataupon bakal skandal..
saya suka yg berambut panjang..
macam ex tunang saya tu..dahlia teck(2x)(ahahahha)
m.nasir..eh tak..tak..
tu contoh je..saya masih lurus..
ish..sila jgn timbulkan kontroversi ye..
mekasih"

Usop :
"ish..kalau teman lew..
teman cari yg rambut panjang jugok..
baru la nampok ade edukesyen...
teman tak gemo la pendek2..
udoh srupe pemaen bulo sipok..
ate ce tgk kak limah tu..
haaa..kan cantik ..
ngerbang2.."

jacyn victor :
" kalau sayeee..
saye suke rambut pendek sebab lebih slesa..
kalau saye bukak mulut besar2 rambut tak masuk dalam mulut saye..
sebab tu saye suke.."

alyah :
"dulu rambut saye pendek..
tp skarang dlm proses nak panjangkan rambut..
sebab ramai orang ckp rambut pendek saya tu macam ayam..
jadi saya agak strees..so saya cube cover balik la..
papepon saye suke rambut pendek"

s.amani :
"i love short hairs..
it makes me look different than the others..
infacts,i used to be bold rite..
so i understand the perception from people to a girl with a short hair..
just be yourself n be free as long as u feel comfortable with it..
ignore what others talking about you.."


tengah2 aku dlm kekusutan dan keresahan..
aku terpikir 1 ayat neyh..
"walopun rambut aku pendek macam jantan tp aku still wat keje dapo..
kalau stakat rambut mengurai mcm tuan putri pon tp
kaki malas pijak lantai dapo..
kalau stakat masok dapo cuci2 mata je..
baek xyah.."


sekian


No comments:

Post a Comment