it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 9, 2011

masa untuk berjiwang bersama brader leleh..

disaat ku disoal tentang perasaan ku kpd mu,
aku terdiam,
tidak mampu aku luahkan,
takut aku terkena lagi...


tapi sayup kedengaran,
kau katakan kita hanya berkawan,
terimbas kembali saat-saat yg aku lalui,
menanti kau kembali,
rupanya kau terus berlari...


akan ku kafankan kisah cinta kita,
akan ku baluti ia dgn airmata,
akan ku pelajari tuk melupakan segala,
yg telah kau lupa...



* tarik nafas dalam-dalam & hembus *


*sambung*


disaat ini,
aku masih terbayang,terngiang segala kata-kata yang mengundang,
memberikan aku makna kesedihan...

ku sedar,
kau sedang berlari bersama insan lain disaat aku masih menanti,
disetiap dini hari,
ku sematkan didalam jiwa dan hati,
hari kau pasti akan tiba nanti...

entah mengapa,
dalam 28,532,246 penduduk malaysia (2011),
kau yang aku jumpa,
yang aku rindu,
yang aku cinta,
yang aku tunggu...

walau berdas-das hinaan kau campakkan,
sedarkah kau bahawa aku masih tetap menanti kau dipintu sebelah,
bersembunyi disebalik kesedihan bukanlah sesuatu yg mudah...


hari ini kau tersenyum,
hari ini aku bersedih,
tapi pernahkah kau berfikir,
satu hari nanti segalanya bakal berubah...



No comments:

Post a Comment