it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 3, 2011

binggo!

sblom aku nak cite pe yg binggo nye...
ade benda yg aku nak cakap..
sesungguhnya Dia memang memahami ku hamba-Nya...

setelah sekian lama aku nak tgk anak jiran aku yg cun meletop uh..
aka anak pak haji...
akhirnya dpt gak aku tgk dia dpn2..
xde la dpn sanat..
dia anto kunci uma dia kat uma aku coz family dia gi Singapore..
malang skit coz bapak aku yg bukak pintu tyme tu..ahahahhah..

then..
paling xleh blah..

aku text ex aku dgn niat nak dia tahu yg aku tahu dia kene an aku..
ttbe die leyh tanye gini..

"u rindukan i ek.."

tanpe segan silu dan mengira saat..


aku tak tau nape aku gelak gini...
"heh ko ingat aku text ko sbb aku rindu ko?"
(bermonolog)

lagi 1 ayat yg wat aku rase tgolong dlm kategori 
x boleh blah la deeer...

" u rasa x 1 ari ti kita akan couple balik "

aku :


" r u nuts? "
* i don't love u robert pettinson but i love edward cullen*
then aku rase macam nak tergelak lagi...


mari gelak berjemaah...


ayoyo..aci ni pon nak tumpang gelak...
ahahahah..

disebab an aku terlalu taksub nak carik pix utk setiap scene di atas..
aku da lupe pe yg aku nak cite..
ahahahaah..
maaf..maaf..
=_= ?

-bersambung

No comments:

Post a Comment