it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 5, 2011

the happiest day in my life!

Di atas bumi ini ku berpijak
Pada jiwa yang tenang di hariku

Tak pernah ada duka yang terlintas
Ku bahagia "

ha...
ku bahagia..
bahagia la sanat aku neyh..

ape yang wat aku bahagia?
aku dapat bakal suami?
owh..tidak..tidak..

aku dapat anak kucen baru?
owh..tidak..tidak..

aku jalan2 dgn org yang aku ske?


tp org kata..
bak ayat Babyface la an..
worang kate la..bukan saye kate..

jgn terlalu menyimpan hasrat dan impian yg tlalu mdalam/tinggi
ti takut kita x mampu nak tahan sakitnya kalo kite jatuh..
(cewah...)

anyway...





activity on my special day :
- makan ice cream together.
- amek pix dgn dia.
- gi jalan2 dengan dia.
- tengok senyuman dia setiap ketika.
- hayati tatapan mata dia yang memikat.
- blaja utk mengenali mengenai dirinya.
- dengar suara dia ygmemikat kalbu. 




Dalam banyak2 pix aku dgn dia
yang neyh aku rasa oke skit..
coz pix2 laen aku byk malu2 je...
ahahahha...







neyh lepas mamam ice cream...
dia makan ice cream kacang & aku plak 
paddle pop..(ye2..aku sgt kanak2..ahaha)








lepas aku snap pix yg kat atas uh...
dia tegur..dia cakap :
"nanti orang ingat rokok ti.."
so aku buang & amek pix lagi...
ahahah...










bila la aku dapat amek pix mcm neyh lagi dgn yang terrrrchinta...
rindu nak ado pomolok...
(bak kate kawan2 aku..ahahahah..)

No comments:

Post a Comment