it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 28, 2011

dating time



hari neyh aku tol2 rasa mcm dating dgn E...
as i promise to her...
aku bawak dia makan mcd..


lokasi : mcd
-masa makan french fries..french aku abis dulu..(nampak beno pelahap..ahahah)
pastu die tgk kotak french fries aku 
E : "ara makan laju sgt ni.."
aku : "E kene faham..mlm td ara makan skit je..so bila pagi dia jadi lapar.."
E gelak je..


-aku makan burger..sengaje aku biar an mulut aku comot..
then..
E : ara makan comot la..(sambil lap2 an mulut aku)






ttbe aku rasa part tu comel..ahahaha..
then aku cakap..


aku : "ti rambut da panjang skit ara nak paotng tepi ni la.."
E : "xyah la..E ske tgk rambut ara mcm ni..kalau nak potong biar potong mcm ni" =P


lepas makan2 tu kiteorg pon balik la..
tengah nak lintas2 jalan..saja je aku wat2 pegang tgn dia..






ahahaha..tp yela..bahaya an melintas..banyak kreta..
dia plak jenis yang nak cepat je..
hessshhhh...


the conclusion is..i think i'm falling in love again baybeh..!


syoknye kalo dpt mcm dlm pix neyh...
hikhikhik...

No comments:

Post a Comment