it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

top 3 pelakon wanita 2011 yang memikat....

1. EYKA FARHANA ( Wan Nur Atiqah Sarmizi )


ramai cakap dia neyh cute..
aku tak penah tgk pon dia blakon..
maybe aku x follow drama2 melayu..
hahaha..
dia blakon cite Sejadah Kaabah and Juvana

anyway..
dia neyh cute gaks..
ade la ciri2 yg aku minat..



 pix paling aku ske..ala omeyh omeyh..
2. TASHA SHILLA


ehems..
ha..
yang ni memey meletop punye..
klo tgk kat tv pon da walaweyh..
kat luar pe lagi an..

Drama : Gemilang,Bunga April (yang ni aku tgk skit2 je..coz ade Shah Jaszle..ahaha..)



mao angau aku tgk pix die yg last uh..
ahahah..

3. WAWA ZAINAL


sekali pandang da mcm fasha sandha plak an..
ahahah..
tp jgn ttipu..
neyh adalah plakon klik (ala..channel 611 kat astro uh..)

comel je die neyh..
geram plak aku tgk..
ahaha...



<3 !

stakat ni..
ni je la yg aku nampak and dpt memikat mata aku..
hahahaha..
yang laen uh da kira senior2..

tp...
papepon...
ucuk x lupe an baby ucuk..


owh..baby da tunggu ucuk yeee..
moh ler kite tydo sesame..
gggrrraaammmm... ( da mcm munyik motor rempit da )
bahahah...

nyte semueeeee..
jue da panggil aku uh..
walaweeeeeyh...

No comments:

Post a Comment