it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

ombak runtuh

30/12/2011





- kiteorg g makan kfc..(aku yg ajak dia teman an aku..

-sampai je kat kfc..dia nak duduk dlu..oke..
aku suh dia duk kat tingkat 2 bangunan tu..
-then aku order Set C n Chezzy Wedges large utk dia.. (sweet x aku?ahaha)


-kiteorg pon makan..then sesi menggedix aku..
*aku suh dia suap an chezzy wedges tu..mula2 dia nak suap an seketul..then aku sje ckp..
"ala..nak yg rasa skit je.."
dia plak men2..ahahahah..aku nganga je dia wat2 nak suap pastu suap mlot dia..
pastu dia pon suap an la.. 
tgh2 suap uh terkena plak mulut aku an..


-then aku plak suap an dia..
tp dia pedas plak makan sos thai uh..(aku rasa sos thai uh la yg x pedas..)
aku pon suh la dia minom air aku..memandang an air ada 1 je tyme tu..
abis tinggal sparuh air aku dia minom..ahaha..tol2nye pedas uh..

-then tetiba kuar plak lagu Ombak Rindu..
aku pon ckp la.."ala..asal kuar lagu sedih2 ni..cbe la kuar lagu happy..lagu xmas ke.."

ttbe..
dia jawap call..
(terlentuk2..)
"ye..penat ni..xbope larat la..syg bla bla bla..abg bla bla bla..potng ayam?jaga2 ti terpotong ti bla bla..."
yang aku kat sebelah dia :

......

baru aku faham napa la kuar lagu Ombak Rindu uh..
oh Tuhan..
Kau sungguh mengerti..

sampai sekarang aku still rasa sedih..

balik uma..
demam aku aku makin menjadi2..


tengah2  aku baring2 tu..
leh lak aku nangis then kuar an ayat ni..
" E..ara sygkan E.."

pergh..syahdu la plak..
da macam drama melayu..

-sekian-

No comments:

Post a Comment