it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 30, 2011

x sangkenye sayeeee...

mekaceh awk..
sudi gak awk bace ek blog kite yg comot2 neyh...
arineyh mmg btuah ler aku..
(agak2 klo bli nombor dpt 1st prize x?keh3..)

1. impian nak bli kasut S ku..
arineyh..slepas 3 kli bmimpi..
dan hampir sbulan mbuat muke toye...
akhirnye..
dpt gak aku memiliki mu kasut Supra!
keh3..
org ade supra.ko pon sibok nak jgk..ara2..
2. headphone baru..
nampak head phn uh?
lepas yg lama uh dipatah an oleh anak sedare aku..
parents dorg wat slambe tenuk je..
gaji mahal..
tp anak2 pangai mengalah an jin...
masuk blik org tau nak korek sane sini...
terseksa aku..
semalaman aku xleh nak lyn lagu2 korea kat phone..

moral : jgn biar an dak2 masuk blik..kunci n simpan barang2 ksygan dlm almari..

3. iss
akhirnye...slepas beberape bulan aku menunggu dan memikir an pasal die..
die mcg gak aku.
trus aku mlompat n call..
tp bla aku nak call kuar sore pompuan minta isi tpp...
ceit!
kdt x ckop seyh..
nasib aku ade sos tpp..tanpe pk2..
aku tros dial *100#
and so on la..
aku pon call..
truut2...
"hello..." (sore iss)
(sesak nafas mcm org nak kne asthma tahap terakhir da aku)
kiteorg pon borak2 jap...
then membawa ke fb...
wlopun kdg2 pe die xplain uh mhibakan hati aku..
tp aku trime dgn hati yg terbuka dan tros merindui die..
bkn xnk lupe an tp x mampu...
die la yg paling bermakne dlm hati neyh..


AISHITERU...!

No comments:

Post a Comment